ASOA

Sklep

Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego na adres poczty elektronicznej biuro@asoa.pl  lub pocztą na adres Łącko 843, 33-390 Łącko

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy .

Poniżej znajduje się formularz odstąpienia od umowy

REKLAMACJE

Reklamacje wad produktów

  1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres sprzedawcy.
  2. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
  3. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres mailowy REKLAMACJA@ASOA.PL W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie , lecz nie później niż w terminie 14 udziela rozpatruje reklamację i udziela odpowiedzi.